2015

 
 

Frida

Hej Josefin! Måste säga att du är en sjukt inspirerande tjej och att du & jag delar samma dröm! Sen har jag en fråga, som jag hoppas du kan svara på eftersom du verkar kunna mer om LA än jag!
frågan: Kan man åka ner till LA och gå på provfilmningar när man är där på semester eller liknande? Eller måste man ha greencard eller va amerikansk medborgare för att gå på audition till filmer? Jag har hört att man kan provfilma och gå på auditions fast man inte är amerikansk medborgare, tror du det är så också? Om inte hur gör man då för att få lov att gå på amerikanska audition? Hur tänker du göra? Tacksam för svar! <3

Svar: hej fina!Jag svarar på den här frågan i en video inom kort.
Kram och tusen tack för dina fina ord <3
Josefin Östevik

Datum: 2014-12-30 | Tid: 22:45:51



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
YOU DA BEST!